קטגוריות
יום כיף

יומי כיף מומלצים בארץ

ימי גיבוש ויומי כיף מומלצים בארץ מיועדים לקבוצות מאורגנות כגון חברות, ארגונים, עובדים, וקבוצות מעורבות. ימי גיבוש נועדו לחזק ולשפר את העבודה והאינטראקציה בצוות קיים. באמצעות פעילויות שונות בהן חברי הקבוצה צריכים לפעול יחד על מנת להשיג מטרה משותפת, נחזק את קשרי העבודה והתקשורת בין חברי הקבוצה, ומתוך כך היכולת שלהם לפעול כצוות תגדל. בנוסף, ימי גיבוש מביאים את חברי הקבוצה להיפגש באינטרקציה שונה אותה הם לא חווים במהלך חיי היום יום והעבודה השגרתית אחד עם השני.

יום כיף בצפון

מספיק לשמוע את המילים יום כיף בצפון בשביל להעלות חיוך על הפנים. יום כיף בצפון מתאים לכל אחד ואחת, בכל גיל, מכל עיר או יישוב ובכל מקום עבודה או לימודים. מדובר בהזדמנות פז לגיבוש חברתי קבוצתי, לבניית תחושת אחווה בטבע, עם ירוק בעיניים וכחול בשמיים.

צפון המדינה שלנו מציע מגוון של טיולים בטבע המתאימים גם לאלו שמחפשים טיול רגוע וגם לאלו שמעדיפים לעשות טרקים ומסעות יותר מאומצים: טיול טבע מסעירים, משחקי לחימה ברובי צבע, שיט קייאקים, אומגות, סנפלינג ועוד.

יום כיף בדרום

מדינת ישראל הקטנטונת בורכה במגוון נדיר של נופים פר קילומטר מרובע, ואחת הפנינים היא יום כיף בדרום הארץ. בדרום ניתן למצוא, למשל, את מכתש רמון המהמם, שמושך אליו תיירים מהעולם כולו הבאים להתפעל מהצבעים ומהאווירה הקסומה. במדבר יהודה ישנן מספר אפשרויות לטיולים בשטח, לאורך נחלים, נקיקים ושמורות. אופי הטיול גם תלוי בעונה, כאשר בקיץ צועדים במדבר תחת השמש הקופחת ובחורף ואביב הכל ירוק מסביב.

יום כיף בתל אביב

יום כיף בתל אביב היא מקום מרתק ועיר האפשרויות הבלתי מוגבלות של ישראל. היא משלבת בין היסטוריה להייטק, ארכיטקטורת באוהאוס מלפני מאה שנה ומגדלי זכוכית בוהקים בשמש, שכונות צפוניות מתוקתקות ואזור הדרום שנדמה כי ממשיך לחיות את אמצע המאה הקודמת. אין כמעט ישראלים שלא ביקרו בתל אביב בשלב כזה או אחר, אבל כאשר מתיירים בה בצורה ממוקדת רואים אותה באור אחר, חושפים את פינות החמדה הלא מוכרות, לומדים על העבר העשיר שלה וצופים על האוכלוסיה הצעירה והצבעונית שהופכת אותה למה שהיא כיום.

יום כיף בירושלים

עיר הקודש של ישראל היא גם עיר הקודש של שתי הדתות המונותאיסטיות הנפוצות בעולם, הנצרות והאיסלם. העיר שחוברה לה יחדיו, העיר בת 3,000 השנה, מהפנטת ישראלים ותיירים כאחד בצבעוניות שלה, בהיסטוריה העתיקה שלה שממשיכה לחיות גם כיום ולעצב את החיים של התושבים והמבקרים בה.

יום כיף בירושלים לא משנה כמה פעמים מבקרים בירושלים, תמיד אפשר לראות אותה מחדש, באור אחר, מזווית אחרת, מכיוון אחר בעיניים נקיות. הסמטאות, האתרים, הכנסיות, המסגדים, השווקים, החומות, המבנים לא משנה לאן הולכים, אי אפשר להישאר אדישים.

יום כיף בגליל

לאן שלא תפנו באזור הגליל תיתקלו במקומות ששווה לטייל בהם, יום כיף בגליל בין אם זה הר מירון שמציע תצפית דרמטית מגובה 1,240 מטרים, עכו העתיקה והקסומה, הכנסיה הקדושה בנצרת או צפת המסתורית אי אפשר לטעות.

כמו כן, ניתן לצאת ברגל לנחל כזיב לכל אורך השנה או לטבול במים הנעימים של נחל עמוד, ולסיים את היום באחת מהמסעדות המשובחות הרבות שמחכות להנעים את זמנכם וקיבותיכם.

יום כיף בכרמל

הר הכרמל הוא אחד האטרקציות המובילות בצפון, בזכות היותו נקודת נוף ייחודית בארץ ישראל. אפשר לבקר בחיפה, בנמל המתחדש, בשכונה הגרמנית מלאת בתי הקפה, לעלות על הרכבל היורד לים או לצאת לאחד ממסלולי הטיולים הרבים לטבע הירוק לנחל יגור, אזור שוויצריה הקטנה או נחל יגור.

מחוץ לחיפה מומלץ גם לבקר בדלית אל כרמל ועוספיה כדי ליהנות מנקודות תצפית מרהיבות ומאוכל משובח, או לשוטט בזיכרון יעקב הנדירה, שנראית כאילו נלקחה מתוך גלויה.