קטגוריות
יום כיף

יום גיבוש לעובדים בטבע

אם אתם עומדים לתכנן יום גיבוש לעובדים וחושבים על גיבוש בטבע חשוב שתדעו לארגן את זה כמו שצריך על מנת שלא יהיו לכם הפתעות ובעיות במהלך הגיבוש. גיבוש בטבע, שלא כמו גיבוש במקומות אחרים, דורש ארגון נכון ומסודר, דאגה לפרטים רבים שיש להביא כמו מים, אוכל, כסאות לישיבה או סדינים לישיבה על הדשא ועוד. לכן, אם אתם רוצים לאגרן לעובדים שלכם יום גיבוש בחיק הטבע קראו את המאמר הבא ובו תוכלו ללמוד כל מה שאתם צריכים לדעת על גיבוש עובדים בטבע ועל איך לארגן זאת בצורה טובה ונכונה.

חשיבה על הפרטים הקטנים

בניגוד ליום גיבוש שמבוצע במקום מאורגן כמו מסעדה, בית מלון וכדומה, גיבוש בטבע דורש חשיבה לפרטים הקטנים ביותר. פרטים כמו מגבות נייר, מים בכמות גדולה מאוד וכדומה. לכן, אם אתם רוצים לארגן יום גיבוש בחיק הטבע הכינו לעצמכם רשימה מסודרת של כל הפרטים הקטנים והקפידו לדאוג לכך שאת כולם תביאו אתכם אל יום הגיבוש. זו הסיבה לכך שרבים מפחדים מיום גיבוש בחיק הטבע שכן הם חוששים מכך שישכחו פריטים קטנים שעלולים להרוס להם את כל מטרת הגיבוש. לכן, אין לכם ממה לחשוש מארגון של גיבוש בטבע, פשו דעו כי ארגון שלו ידרוש מכם יותר זמן ומעט יותר מחשבה.

פעילות ליום גיבוש בטבע

פעילות ליום גיבוש בטבע היא פעילות שחייבת להתאים למקום בו אתם מבצעים את הגיבוש. כיום ישנם מקומות רבים אשר מציעים ימי גיבוש לעובדים בחיק הטבע יחד עם אטרקציות מיוחדות כמו קיר טיפוס, סנפלינג, אומגות וכדומה. אם אינכם פונים אל מקום שכזה, המציע מקום ליום הגיבוש יחד עם אטרקציה איכותית, תצטרכו לדאוג להביא אטרקציה אל המקום בו אתם נמצאים. זה יכול להיות הרצאה מעניינת, פעילות סוחפת, סנדה מיוחדת ועוד כמובן, בהתאמה למקום בו אתם נמצאים ולסגנון של העובדים להם אתם מארגנים את יום הגיבוש.

ובשורה התחתונה – גיבוש בטבע יכול להיות רעיון מוצלח מאוד אם רק מבצעים אותו בצורה נכונה ומקפידים על תכנון מוקדם וחשיבה מוקפדת בטרם עת.