קטגוריות
יום כיף

יום גיבוש בטבע – סנפלינג

אם אתם רוצים לארגן לעובדים שלכם יום גיבוש מוצלח ביותר בחיק הטבע ולהעניק להם אפשרות להכיר טוב יותר זה את זה ולמלא את מצבור הכוחות מחדש, סנפלינג זו אחת האטרקציות שאתם חייבים לעשות. הרי בשורה התחתונה, ימי גיבוש מבוצעים כדי לאחד את העובדים ובכדי למלא אותם מחדש במוטיבציה. הרי ברוב הזמן העובדים יושבים במקום העבודה בעמדה שלכם, מכונסים בתוך עצמם ומבצעים את העבודה מבלי להתרכז כלל בקשרי חברה וכדומה. לכן, ימי גיבוש הם ההזדמנות הטובה ביותר לאחד בין העובדים.
ימי גיבוש בטבע בשילוב של סנפלינג יעניקו לכם בדיוק את מה שאתם צריכים – שחרור של העובדים וגיבוש חברתי מוצלח שיסייע להם לחזור לעבודה חדורי מוטיבציה ופחות שחוקים.

הפעילות המומלצת לימי גיבוש בטבע

אין זה פלא כי כיום רבים בוחרים בפעילות של סנפלינג כאטרקציה ביום הגיבוש של העובדים או של קבוצה מסוג אחר. אם אתם מחליטים על יום גיבוש בטבע זו האטרקציה המומלצת ביותר שכן היא גורמת לשחרור של העובדים, להכרות טובה יותר בין כל העובדים, היכרות שאין להם זמן בשבילה בשעות העבודה, וכן שינוי מהותי של הסביבה. הרי ברוב הזמן העובדים ספונים בין 4 קירות במקום העבודה ולפתע אתם משנים את הנוף וכך מאפשרים ליום הגיבוש לעבור בצורה טובה יותר ולהגשים את המטרה לשמה תוכנן יום הגיבוש מלכתחילה – גיבוש של העובדים והעלאת המורל.

איפה אפשר לעשות סנפלינג ?

בעזרת חיפוש קטן ברשת האינטרנט או בעזרת אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום אתם יכולים למצוא בקלות עשרות מקומות ברחבי הארץ המיועדים לימי כיף ובהם אתם יכולים לבצע סנפלינג יחד עם קבוצה גדולה וכמובן,  תוכלו למצוא בהם שטח ואפשרויות נוספות לשאר הפעילות של יום הגיבוש. תוכלו למצוא ללא כל בעיה מקום ליום כיף אשר בו העובדים יוכלו ליהנות גם מפעילות של סנפלינג וגם משלל פעילויות נוספות בצורה הטובה ביותר. לכן, אין זה פלא כי כיום מקומות ליום כיף רבים מציעים את הסנפלינג כאטרקציה העיקרית ליום כיף, אטרקציה בה כל העובדים יכולים ליהנות בצורה הטובה ביותר.