Рубрики
Веселый день Формирование мастерские

Шоколадная мастерская — Веселый день для сотрудников

Шоколадная мастерская – веселый день для сотрудниковШоколадная мастерская – веселый день для сотрудников

Шоколадная мастерская – веселый день для сотрудников

Из чего состоит шоколад?

Главный ингредиент шоколада - этоКакао из тропических какао-деревьевИз чего состоит шоколад? — Из чего состоит шоколад? — Самый распространенный штамм - ветеринары. — Из чего состоит шоколад?

Какао выращивают в тропических районах, шоколад производят из какао-бобов, которые проходят процесс ферментации, обжаривания или измельчения, и таким образом получается знакомый какао-порошок. В процессе изготовления шоколада в этот порошок добавляются дополнительные ингредиенты, такие как сахар, ваниль, молоко, орехи и прочее.

Достоинства шоколада

У шоколада есть множество достоинств. — Некоторые из них знакомы нам, а некоторые менее - некоторые из его ведущих качеств:

  1. Лечебные свойства —Шоколад обладает многими лечебными свойствами. Было исследовано и научно доказано, что шоколад помогает в таких ситуациях, как предотвращение депрессии, поддержание здоровья сердца, ежедневное потребление шоколада помогает снизить кровяное давление и многое другое.
  2. настроение —Шоколад — отличный способ улучшить настроение. Благодаря сладости и кофеину, который он содержит.
  3. Помогает с концентрацией —Шоколад — отличный способ улучшить настроение. Благодаря сладости и кофеину, который он содержит.

כמו כל דבר אחר, גם את השוקולד יש לצרוך בצורה מבוקרת. שכן הוא רווי סוכרים ועלול גם לגרום להשמנה ולבעיות אחרות בעת צריכה מוגזמת. אך צריכה מבוקרת ונכונה של השוקולד מזכה בהמון יתרונות לחיים מתוקים ובריאים.

מהי סדנת שוקולד ומה לומדים בה?

כשמה כן היא, הסדנה עוסקת בשוקולד ובעבודה אתו. בסדנה לומדים קצת על מקורות השוקולד כפי שציינו לעיל. בחלק מהסדנאות המקצועיות יותר לומדים ממש תהליכי הפקת אבקת הקקאו במטבחים הביתיים.

במהלך הסדנה תלמדו על מתכונים שונים ששוקולד הוא המרכיב העיקרי בהם. כך תוכלו להכין עוגיות ועוגות שוקולד, מטבעות שוקולד ומגוון פסלים העשויים שוקולד. תעשו שימוש בתבניות מוכנות שיסופקו על ידי מנחה הסדנה, תוך כדי הוראות כיצד ליצור יצירות שוקולד נפלאות.

Ночь ингредиентов, красок и вкусов

В шоколадных мастерских не только учиться, но и заниматься одним из самых вкусных вещей. — השוקולד, אלא גם נחשפים לשילובים חדשים של השוקולד עם מרכיבים שונים. תוכלו ליצור שוקולד חלב, מריר, לבן ועוד, ליצור שילובים שונים בניהם. גם ניתן יהיה לערבב את השוקולד עם מרכיבים שאינם שגרתיים, כגון עם פרות טרופיים ופרות בכלל, וליהנות מטעמים חדשים ומיוחדים.

Мастер-классы по приготовлению горячего шоколада — Специально для зимы

לנועזים שבינינו, אין כמו כוס שוקולד חם או מרק שוקולד ביום חורף קר. בסדנאות שוקולד חם תלמדו שיטות לעבודה עם שוקולד חם בין השאר הכנת סופלה שוקולד, מרקי שוקולד, וסוגים שונים של משקאות שוקולד חמים במיוחד על מנת להנעים לכם וליקירכם את ימי החורף הקרים.

О шоколаде и кристаллизации

Настоятельно рекомендуются мастер-классы по шоколаду.Как групповой семинар для различных мероприятий. בין אתם מחפשים סדנה נוספת במסגרת יום כיף לעובדים, או סדנת ערב במשרד לצוות, ימי הולדת, מסיבות רווקים ועוד סדנאות שוקולד הן סדנאות שמתאימות לכל אירוע.

אכילת השוקולד והעבודה אתו מסייעת מאוד לאווירת הגיבוש. שיתוף הפעולה בין העובדים כמו חלוקה לקבוצות ומידי פעם גם אווירת תחרותיות מסייעת בגיבוש ורוויה בהמון צחוק ושחרור שיכולים מאוד לסייע בשבירת שגרת העבודה הקבועה.

Опытный и качественный профессионал

אנו ביום כיף.נקודה.קום מאמינים שכל הסדנאות שלנו ובניהם סדנאות השוקולד שלנו חייבות להיות מועברות על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, במטרה לספק ללקוחותינו חוויה ייחודית ובלתי נשכחת שתישאר עמם לאורך זמן. אנו גם מאמינים באיכות של שירות, חוויה ולימוד המהווים את אבני היסוד של הסדנאות שלנו.

בסדנאות השוקולד שלנו לקבוצות אנו מבינים שרוב האנשים לא עבדו עם שוקולד אף פעם. הסדנאות מותאמות לכך ומועברות על ידי אנשי מקצוע המתמחים בקונדיטוריה, קינוחים וכמובן שוקולד.

אז בין אם אתם מעוניינים ביום כף לעובדים, ערב צוות, מסיבת רווקים, או כל פעילת חברתית עבור קבוצה אתם מוזמנים לפנות אלינו לחוויה לימודית מתוקה ומרתקת המועברת בסדנת שוקולד מקצועית!