التصنيفات
يوم ممتع ورش التكوين

סדנת שוקולד – יום כיף לעובדים

מהי סדנת שוקולד? מה לומדים בסדנאות שוקולד? למי זה מתאים?מעוניינים בסדנאות שוקולד יום כיף לעובדים? סדנאות השוקולד מהוות אטרקציה מתוקה למגוון אירועים.

סדנת שוקולד - יום כיף לעובדים

ממה עשוי השוקולד?

המרכיב העיקרי בשוקולד הואהקקאו העשוי מעצי הקקאו הטרופיים. לעצים אלו יש שלושה זנים קריולו – הזן הנדיר ביותר, פורסטרו – הזן השכיח ביותר וטרינטריו – שהנו שילוב של שני הזנים הקודמים יחד.

הקקאו גדל באזורים טרופיים, את השוקולד מייצרים מפולי הקקאו שלו שעוברים תהליך של התססה, קלייה או טחינה וכך מתקבלת אבקת הקקאו המוכרת. בתהליך ייצור השוקולד נוספים לאבקה זו רכיבים נוספים כמו הסוכר, הווניל, חלב, אגוזים ועוד.

סגולותיו של השוקולד

השוקולד בעל מגוון סגולות – כאלה המוכרות לנו וכאלה פחות נמנה חלק מסגולות המובילות שלו:

  1. סגולות רפואיות –לשוקולד הרבה סגולות רפואיות. הנושא נחקר והוכח מדעית ששוקולד מסייע במצבים כמו מניעת דיכאון, שמירה על בריאות הלב, צריכה יומית של שוקולד מסייעת בהורדת לחץ דם ועוד.
  2. מצב הרוח –שוקולד מהוות דרך מצוינת לשיפור מצב הרוח. הודות למתיקות ולקפאין שהוא מכיל.
  3. מסייע בריכוז –שוקולד מסייע בריכוז ובשמירה על ערניות לכן מומלץ לצרוך קובייה אחת או שניים של שוקולד לפני מבחנים, לדוגמה.

כמו כל דבר אחר, גם את השוקולד יש לצרוך בצורה מבוקרת. שכן הוא רווי סוכרים ועלול גם לגרום להשמנה ולבעיות אחרות בעת צריכה מוגזמת. אך צריכה מבוקרת ונכונה של השוקולד מזכה בהמון יתרונות לחיים מתוקים ובריאים.

מהי סדנת שוקולד ומה לומדים בה?

כשמה כן היא, הסדנה עוסקת בשוקולד ובעבודה אתו. בסדנה לומדים קצת על מקורות השוקולד כפי שציינו לעיל. בחלק מהסדנאות המקצועיות יותר לומדים ממש תהליכי הפקת אבקת הקקאו במטבחים הביתיים.

במהלך הסדנה תלמדו על מתכונים שונים ששוקולד הוא המרכיב העיקרי בהם. כך תוכלו להכין עוגיות ועוגות שוקולד, מטבעות שוקולד ומגוון פסלים העשויים שוקולד. תעשו שימוש בתבניות מוכנות שיסופקו על ידי מנחה הסדנה, תוך כדי הוראות כיצד ליצור יצירות שוקולד נפלאות.

בליל של מרכיבים צבעים וטעמים

בסדנאות השוקולד לא רק נהנים מהלמידה והעשייה עם אחד הדברים הטעימים ביותר – השוקולד, אלא גם נחשפים לשילובים חדשים של השוקולד עם מרכיבים שונים. תוכלו ליצור שוקולד חלב, מריר, לבן ועוד, ליצור שילובים שונים בניהם. גם ניתן יהיה לערבב את השוקולד עם מרכיבים שאינם שגרתיים, כגון עם פרות טרופיים ופרות בכלל, וליהנות מטעמים חדשים ומיוחדים.

סדנאות שוקולד חם – במיוחד לחורף

לנועזים שבינינו, אין כמו כוס שוקולד חם או מרק שוקולד ביום חורף קר. בסדנאות שוקולד חם תלמדו שיטות לעבודה עם שוקולד חם בין השאר הכנת סופלה שוקולד, מרקי שוקולד, וסוגים שונים של משקאות שוקולד חמים במיוחד על מנת להנעים לכם וליקירכם את ימי החורף הקרים.

על שוקולד וגיבוש

סדנאות שוקולד מומלצות מאודכסדנה קבוצתית למגוון אירועים. בין אתם מחפשים סדנה נוספת במסגרת יום כיף לעובדים, או סדנת ערב במשרד לצוות, ימי הולדת, מסיבות רווקים ועוד סדנאות שוקולד הן סדנאות שמתאימות לכל אירוע.

אכילת השוקולד והעבודה אתו מסייעת מאוד לאווירת הגיבוש. שיתוף הפעולה בין העובדים כמו חלוקה לקבוצות ומידי פעם גם אווירת תחרותיות מסייעת בגיבוש ורוויה בהמון צחוק ושחרור שיכולים מאוד לסייע בשבירת שגרת העבודה הקבועה.

מקצוענית חווייתיות ואיכות

אנו ביום כיף.נקודה.קום מאמינים שכל הסדנאות שלנו ובניהם סדנאות השוקולד שלנו חייבות להיות מועברות על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, במטרה לספק ללקוחותינו חוויה ייחודית ובלתי נשכחת שתישאר עמם לאורך זמן. אנו גם מאמינים באיכות של שירות, חוויה ולימוד המהווים את אבני היסוד של הסדנאות שלנו.

בסדנאות השוקולד שלנו לקבוצות אנו מבינים שרוב האנשים לא עבדו עם שוקולד אף פעם. הסדנאות מותאמות לכך ומועברות על ידי אנשי מקצוע המתמחים בקונדיטוריה, קינוחים וכמובן שוקולד.

אז בין אם אתם מעוניינים ביום כף לעובדים, ערב צוות, מסיבת רווקים, או כל פעילת חברתית עבור קבוצה אתם מוזמנים לפנות אלינו לחוויה לימודית מתוקה ומרתקת המועברת בסדנת שוקולד מקצועית!