التصنيفات
يوم ممتع

יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש מהנה באמצע שגרת העבודה היומיומית הוא שינוי מרענן אשר יכול רק לתרום לחברה אשר החליטה לעשות אותו. אם בשנים עברו, לא ייחסו חשיבות מיוחדת לימי גיבוש, כיום כל חברה אשר מגדירה עצמה מקצועית ובעלת ניסיון דואגת להוציא את העובדים שלהליום גיבוש לפחות פעם בשנה.

יום גיבוש לעובדים חדשים

אנשים חדשים המגיעים לחברה בה העובדים שלה מגובשים ועושים גם פעילויות מחוץ למסגרת העבודה, היא אחת החוויות הקשות ביותר שכל עובד חדש יכול לחוות. יש לקחת בחשבון כי העובד אינו מכיר אף אחד באותה חברה, הוא לומד לאט מי הם בעלי המנהלים של החברה, מי הם בעלי התפקידים השונים, היכן ממוקמים המטבח והשירותים וכיצד הוא יכול לבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר. “התפקיד” של כל עובד חדש הוא תפקיד קשה מאוד ולכן לכל חברה אשר מעוניינת בעובד מרוצה אשר יוצר קשרים במהירות ומבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר, חייבת לעשות פעולה אשר תקל עליו. כאן נכנס לתמונה יום גיבוש.

יום גיבוש יכול להתרחש במשרדי החברה או במקום חיצוני. רוב החברות מעדיפות לשכור את שירותיה של חברה מקצועית ובעלת ניסיון בהפקת ימי גיבוש וזאת על מנת שהעובדים החדשים יזכו ליום גיבוש המהנה ביותר. כאן החברה נפגשת או משוחחת טלפונית עם אחד מנציגיה של העסק המארגן ימי גיבוש ומעדכנת אותו מהו התקציב של החברה ליום זה, באיזה מיקום בארץ היא מעוניינת לערוך אותו, מה הן הפעילויות והאטרקציות השונות בהן היא מעוניינת, מה כמות האנשים אשר יגיעו אל יום הגיבוש ומהם הגילאים שלהם. בהתאם לנתונים אלו נציג החברה יגבש מספר רעיונות ליום גיבוש והחברה תכריע מהו הרעיון אותו היא מאמצת. היצע האפשרויות גדול ומגוון, כאשר חלק מהאפשרויות הן:

  • יום גיבוש למטיילים בארץ- ניתן להוציא את קבוצת העובדים לטיול מהנה באזורים שונים בארץ, כמו למשל ים המלח, הגולן, הגליל, יער הכרמל ועוד. יום הגיבוש ישלב מגוון פעילויות מהנות באזורים אלו, כמו למשל אירוח דרוזי בחיפה, הרצאה ורחיצה בים המלח ועוד.
  • יום גיבוש מזיזים את הגוף- אין זה משנה אם העובדים החדשים הם בגילאי העשרים או הארבעים, ישנן פעילויות מאתגרות וספורטיביות אשר מתאימות לכולם. חברות רבות בוחרת להזמין טיולי אופניים בשבילי ישראל, שייט רפטינג בצפון, טיולי ג’יפים ועוד.
  • סדנאות- ניתן להזמין מגוון סדנאות כיום גיבוש. הסדנאות יכולות להיות בכל נושא: תרבות בישראל, סדנת מכירות, סדנת בישול, סדנת אמנות ועוד.
  • משחקים- חברות רבות מחליטות על ימי גיבוש אשר מורכבים ממשחקי חשיבה ומשחקים מאתגרים לעובדים שלהם. משחקים אלו מגבשים את העובדים על ידי שיתופי פעולה שונים במטרה להגיע למטרה- ניצחון.