التصنيفات
يوم ممتع

יום כיף – טיולי תמריץ לעובדים

מיום ליום אנו יכולים לראות כיצד חברות וארגונים רבים מאמצים את הרעיון של הענקת טיולי תמריץ לעובדים שלהם. טיולי התמריץ הללו הם טיולים המעניקים לעובדים אפשרות להשתחרר מהלחץ בעבודה, להירגע עם החברים וליהנות מיתרון עצום שמעניק להם מקום העבודה שלהם. בעזרת הטיולים הללו החברה מחזקת את הקשר שלה עם העובדים שלה והופכת אותו לחזק יותר וכמובן, מעלה את המוטיבציה של העבודה בקרב העובדים. ניתן לראות כיצד בכל חברה, לאחר טיול שליום כיף לעובדים שכזה, העובדים חוזרים מרוצים יותר ותקופת העבודה שלהם עולה באופן משמעותי מאוד.

איך לארגן טיולי תמריץ ?

ארגון שלטיולי תמריץזו לא משימה פשוטה כלל וכלל. ישנם אין ספור פריטים שיש לתת עליהם את הדעת ולמעסיקים רבים כלל אין זמן ורצון להתעסק עם זה. לכן קמו חברות רבות אשר מציעות למעסיקים שירות של טיולי תמריץ כך שהמעסיק יכול להתפנות לענייניו הוא ולא להתעסק יותר מידי בארגון הטיול. חברות אלו שולחות בדרך כלל נציגים את החברה, מבצעות שאלונים שונים ולומדות להכיר את העובדים ואת האופי שלהם כך שיוכלו להתאים להם את הטיול המושלם עבורם, טיול שכל העובדים ידברו עליו והוא יצליח להשאיר אצלם טעם טוב ועוד שנים רבות מאוד.

מה יכול להיות כלול בטיול תמריץ?

טיולי תמריץ ניתן למצוא בסגנונות שונים וכפי שכבר הזכרנו, הם מותאמים לאופי של העובדים. אתם יכולים לראות טיולי תמריץ בעלי אופי של פעילויות אתגריות מיוחדות במקומות שאינם שגרתיים, משחקים תחרותיים, הפלגות וטיסות לחו”ל ועוד אפשרויות רבות, הכל בהתאם לתקציב של המעסיק ולאופי של העובדים. כך, ניתן לארגן טיולי תמריץ שיסייעו לעובדים להשתחרר מכל הלחץ שעוטף אותם במהלך חיי היום – יום, להכיר טוב יותר את העמיתים שלהם לעבודה בסביבה הרבה יותר רגועה ולהקשר חזק יותר למקום העבודה. לכן, אין זה פלא כי בדיקות שמבוצעות לאחר כל טיול תמריץ, בכל מקום עבודה, מוכיחות כי התפוקה של העובדים עלתה וכי רמת שביעות הרצון שלהם ממקום העבודה השתפרה באופן משמעותי מאוד, מה שבסופו של דבר בא לטובתו של המעסיק ומקום העבודה.